Serwis „na grubo” po zakupie Alpiny B10 V8

Alpina którą sprowadziliśmy do kraju w 2008 roku zmieniła właściciela. Samochód ponownie trafił we właściwe ręce…

Nie sposób wymienić wszystkiego co zostało wymienione (każda brakująca spinka, każdy plastik pod samochodem który nosił śladu zużycia itd), wymienimy tylko to co udało nam się zapamiętać:
– komplet amortyzatorów
– wszystkie 8 wahaczy
– łączniki stabilizatorów
– tuleje pływające
– łożyska kół
– tarcze hamulcowe Black Diamond
– klocki hamulcowe Hawk Performance (swoją drogą mocno odradzamy bo nie trzymają wymiarów i okrutnie piszczą)
– przewodu hamulcowe w stalowym oplocie
– wszystkie rygle drzwi
– wszystkie napinacze łańcucha rozrządu
– górne pokrywy głowic
– uszczelki drzwi
– olej w silniku
– olej w skzyni
– olej w dyfrze
– wszystkie filtry

serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
serwis Alpina
Alpina B10 V8
Alpina B10 V8
Alpina B10 V8
Alpina B10 V8