Wymiana uszczelniaczy zaworowych w N63 5′ GT F07 550i, 7′ F01/F02 750i 750Li 750iX 750LiX, X6 E71 50iX

Oferujemy wymianę uszczelniaczy zaworowych bez ściągania głowic w silniku BMW V8 N63

Objawy to spalanie dużej ilości oleju oraz mocne dymienie z wydechu
Fotorelacja na przykładzie BMW F01 750i.
wymiana uszczelniaczy zaworowych N63 i N63TU
wymiana uszczelniaczy zaworowych N63 i N63TU
wymiana uszczelniaczy zaworowych N63 i N63TU
wymiana uszczelniaczy zaworowych N63 i N63TU
wymiana uszczelniaczy zaworowych N63 i N63TU
wymiana uszczelniaczy zaworowych N63 i N63TU
wymiana uszczelniaczy zaworowych N63 i N63TU
wymiana uszczelniaczy zaworowych N63 i N63TU
wymiana uszczelniaczy zaworowych N63 i N63TU

5′ GT F07 550i, 7′ F01/F02 750i 750Li 750iX 750LiX, X6 E71 50iX

Typy silników N63, N63TU

– wymiana uszczelniaczy zaworowych N63
– uszkodzone uszczelniacze zaworowe N63
– jak wymienić uszczelniacze bez ściągania głowic
– uszkodzone uszczelniacze zaworowe F01, F10
N63 dymi, N63 kopci, N63 bierze olej, branie oleju