Uszkodzony silnik BMW F10 535d N57

Zerwane koło łańcucha na pompie olejowej i uszkodzenie silnika F10 535d N57

F10 535d N47
F10 535d N47
F10 535d N47
F10 535d N47
F10 535d N47
F10 535d N47
F10 535d N47
F10 535d N47
F10 535d N47
F10 535d N47
F10 535d N47
F10 535d N47
F10 535d N47
F10 535d N47
F10 535d N47
F10 535d N47
F10 535d N47
seria 5 E60, E61: 540i E60/61 (05-10), 545i E60/61 (03-06),
550i E60/61 (05-10))
seria 6: 645i E63/64 (03-06), 650i E63/64 (05-10)
seria 7: 735i E65/66 (02-05), 740i E65/66 (05-08),
745i E65/66 (02-05), 750i E65/66 (06-08),
760i V12 (02-08)
seria X5: 4.4 E53/70 (03-07), 4.8 E53 (04-10)

Typy silników N62, N62TU

– wymiana uszczelniaczy zaworowych N62
– uszkodzone uszczelniacze zaworowe N62
– jak wymienić uszczelniacze bez ściągania głowic
– uszkodzone uszczelniacze zaworowe E60, E65
N62 dymi, N62 kopci